torsdag 26 april 2007

Dagens antabus!

Dagens antabus: sömnbrist. Jakob har åkt på Tyskland/Österriketurné och jag är ensam i två veckor. Det är första gången vi är ifrån varandra så länge och sömnbristen börjar redan göra sig påmind. I går var Anna och jag på vårt irländska favorithak och käkade. En trist nyhet nådde oss där. Vi är ledsna för att stället byter ägare men vi hoppas givetvis att grabbarna (J&J) är glada och nöjda med beslutet. I min sömnlöshet i natt skrattade jag för mig själv när jag tänkte på att allt kan ha gått utför när Mick flyttade till Brno. Deras främsta stamgäst tog plånboken med sig och drog. Fast sanningen är en annan. Det har ju egentligen inte gått utför, tvärtom så blomstrar verksamheten. Men J vill satsa på familjen och J längtar hem till Irland. Jag förstår dem mer än väl. Nu måste jag åka till skolan, Koi & McKoi väntar. Kram på er alla och en stor puss till Jakob som kanske läser min blogg från nåt hotellrum i Hamburg. Var det Hamburg? Frankfurt? Kanske Berlin? Äsch, jag får kolla hans Myspace.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan inte bara skriva att du skall kolla på hans myspace, du måste ju skriva länken dit så vi ALLA kan kolla hans myspace ;-9
/Johan

Anonym sa...

Jag hann ända till Heidelberg innan jag hittade en dator...

Här är fint & varmt!
/Jak