söndag 29 maj 2011

Dagens förkylning och musik

Jag gick och jobbade i går fastän att jag väl kanske inte borde. Ganska snart hade jag så ont i halsen att jag knappt kunde prata och som väntat - nu är det värre. I dag stannade jag hemma från jobbet, lite febrig och hes men vid gott humör. Jag är glad för min mamma kommer vilken minut som helst. Det ska bli så trevligt att ha henne här ett par dagar.

Anledningen till att jag gick och jobbade i går var delvis för att jag hade planer på kvällen. Det känns ju bäst då, att man gör rätt för sig liksom. I går spelade Jakobs storband på jazzdagarna i Huddinge och det blev en fantastisk kväll med en massa bra musik och nöjd publik. Tures farmor och farfar var där och också hans faster. Så trevligt. Senare kommer det säkert ett filmklipp med musik.

Inga kommentarer: