onsdag 28 november 2012

Dagens dosa

Det var såååå länge sedan jag skrev ett inlägg som heter så här, men nu är det dags. I torsdagens tidning, eller möjligen i ett mail från Stadium, fick jag veta att de skulle sälja Converse för bara 400 kronor dagen efter. Jag hade även en 20% rabattkupong som höll på att brinna inne så jag knatade i väg där på förmiddagen för att se om det fanns några vita kvar i min storlek. Jag skulle träffa Anna F på lunch efteråt och sedan träffa min sjukgymnast, som också heter Anna, för att träna lite också. En bra dag. Vet ni, jag fick det sista paret i den färgen och i just min storlek, och då var jag ändå där en knapp timme efter de öppnat. Så är det, alla älskar Converse. Det enda folk älskar mer än ett par Converse är ett par billiga dito. Med min rabatt sparade jag faktiskt 360 kronor, bara så där. Och så var det superdags för ett par nya i just den färgen. Alla andra jag har är fortfarande fräscha. Nu längtar jag efter våååååren. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!