fredag 5 juni 2009

Dagens happening


I dag tar jag examen. Min första examen. Troligtvis även min sista. Nu är jag en journalist. På riktigt.

(Här skrev jag en massa men suddade. Det räcker så för stunden).

Här kommer några bilder från kvällen. De andra gick vidare ut men jag var bara kvar på förfesten, som var hos Nanna i Skrapan. 


Utsikten från Skrapan.




Gustav och Sanna



Sandy och Mathias. Två av mina favoriter. 



Mathias, busiga Elin och Pi.




Malin från Småland.



Långbord tidigare på kvällen.


Loffe, Helena och Anna.



  Elin och jag.



Finaste tjejerna. Anna och Sandy.


När jag kom hem hade Jakob en massa överraskningar som väntade. Hurra vilken trevlig dag.
Och i morgon blir det stor fest här hemma hos mig.

1 kommentar:

Johanna sa...

Ett jättestort grattis och lycka till från oss tre! Vi skulle gärna ha varit med på festen idag men vi får partaja när vi ses i augusti istället!
Kramar Johanna, Paolo och Samuel