söndag 14 mars 2010

Dagens gårdag

Nu har mamma åkt hem igen och här är lite tyst och tomt. I går åkte vi in till söder och träffade moster Dottie och shoppade lite. Vi hade en jättemysig dag men min rygg sa ifrån till slut och jag fick gå och lägga mig och sova ett par timmar när vi kom hem. På kvällen tog jag en citodon för första gången sedan bebis. Läkaren har sagt att det är ok, men det känns ändå inte bra. Och det dröjer innan jag tar en till för värken släppte inte utan jag blev mest yr och illamående.

På kvällen såg vi i alla fall melodifestivalen alla tre. Det var första gången för Jakob och mig, vi hade inte hört någon av låtarna innan. Jag tror att det är så man ska göra. Skippa alla de där hemska uttagningstävlingarna där skiten ska gallras bort och så kolla när bara "de bästa" låtarna återstår. Hur som helst så gillade J och jag Annas låt och vi röstade faktiskt flera gånger. Härlig tjej.

3 kommentarer:

Stina sa...

Va! Såg NI, inklusive J, melodifestivalen!? Var J under hot eller var det helt frivilligt...? Måste vara något med den blivande papparollen som spökar ;-)

Kram Stina

Pi sa...

Jag vet Stina, visst låter det märkligt. Det kan också ha berott på att han tyckte att han borde umgås lite med sin svärmor när hon är här.

Stina sa...

Så klart :-)