fredag 5 mars 2010

Dagens hemkomst

Som mina blogginlägg i veckan redan avslöjat så har jag varit hemma hos min familj i Småland ett tag. Nu är jag tillbaka hemma i Stockholm igen, nöjd med "semestern" och redo för en helg på IKEA. Vad min rygg säger om detta är en annan historia, men jag ska göra ett försök i alla fall.

Nu har jag läst i fatt alla bloggar jag följer. Jag brukar låta bli när jag är borta för att det känns lite extra mycket som semester om man inte gör allt det där som man alltid gör här hemma. Det tog två timmar att läsa igenom alla inlägg. Det mesta är sig likt, inga större happenings eller så. Jag har även läst nättidningarna lite grundligare än jag gjort tidigare i veckan. Läser mer om Chile, har fortfarande inte fått tag på Rodde och oroas en del över det.

I morgon jobb.

Inga kommentarer: