fredag 13 april 2012

Dagens blandade

I dag har Louise varit här, lyllos oss. Ture flamsade runt ett tag men sen somnade han och vi andra fick lite tid att prata i fred. Jag tycker mycket om Louise, hon är så genombra. Önskar att hon bodde lite närmare så vi kunde ses lite oftare. 

När vi väntade på henne nere i centrum så spatserade Ture omkring så där planlöst och festligt som han gör. Helt plötsligt så tog han sats och gick in på Apoteket. Innan jag hade fått rätsida på vagnen och hunnit i kapp hade han tryck på självöppnare, gått genom slussen, vidare in genom nästa automatisk dörr, tryckt fram en nummerlapp och gått fram till kassan. Min lilla supershoppare.

Obligatoriskt lejonklapp utanför Apoteket.

I kväll har Ture åkt till sin farmor och farfar där han ska vara över helgen. Jag jobbar på Ikea och Jakob jobbar i Helsingfors. Han spelar med det här fantastiska bandet:

1 kommentar:

Louise sa...

Tack för att jag fick komma och hälsa på, det var jättemysigt! =) Och vad roligt att Ture säger Lo.