söndag 13 maj 2012

Dagens helg

En hel helg har passerat utan att jag har fått krama och pussa på min lille Ture. I fredags lämnade vi honom hos farmor och farfar för att gå på konserten med Ryan Adams. Det var för övrigt en fantastisk upplevelse, igen. I helgen har jag sedan jobbat på Ikea medan Jakob har spelat i Norrköping. I eftermiddags kom pojken hem, lycklig efter en rolig och mysig helg. Det finns så mycket roligt att pyssla med hos Olle. När jag var på väg hem vid åtta var han fortfarande vaken men precis när jag steg av tåget så messade Jakob och sa att han var på väg att somna. Jag missade honom med några minuter, hemska minuter. Jag måste fixa min cykel, då kan jag vara hemma en kvart tidigare, lagom för att kramas innan zzzzz. 

Ture och Jakob hittade en pulka ute i dag. Han gillade inte att sitta i pulkan i vintras men nu var det kul  =)


Inga kommentarer: