torsdag 23 oktober 2008

Dagens dag

Jag avskyr verkligen bloggar där man redovisar för allt som händer i ens liv. Timme för timme, dag ut och dag in. Som Rosing ungefär. Men, jag tänker i dag göra ett undantag, och beskriva min dag i ord och bilder. Häng med!


07.00 God morgon världen! Vaknar innan klockan ringer. Läser nyheter på nätet.


08.00 Skriver blogginlägg, fortfarande i sängen.


08.30 Gå lunka löp. Dags för en löptur längs vattnet. The Perishers i lurarna.


09.40 Dusch (ingen bild, doh) och sen dags för frukke.


10.00 Dags för tvättstugan. Söta syskonbarn kommer på besök nästa vecka, då vill man inte tvätta.


11.45 Oj, nu är det dags för Emmerdale. Det bästa jag vet. Jag ÄLSKAR England.


13.30 Lunchen består av matvete och en himla massa grönsaker, kikärtor och fetaost.


14.00 Ingen återvändo, dags att plugga lite.


18.00 Jag åkte till St: Görans sjukhus för en föreläsning om bipolär sjukdom. Uppladdning inför C-projektet.


20.30 Steffo och jag gick till Spybar där det var inspelning av Studio Virtanen. KultKullenberg var med i programmet. Vilken stolla.



23.00 Hemma och skriver den här bloggen.

01.00 (ca) God natt

2 kommentarer:

Jakob sa...

God natt!
Vi tar detaljerna imorn...

Och förresten - troligen - God morgon!

Unknown sa...

Virtanen.. Dom är bra!