torsdag 23 december 2010

Dagens bilder


I Hultsfred hängde Ture och jag delvis Backstage medan Jakob spelade under fredagen. Vi orkade inte se hela showen så vi gosade och busade bakom scenen.


På lördagen tog vi sovmorgon på hotellet innan det blev dags för Ture och mig att åka tåg till Blomstermåla. Där mötte min mamma oss med kramar innan vi åkte hem till Edgar i Timmernabben.


På söndagen kom som sagt var kusinen Ella och hennes familj. Tomtekärlek.


På tisdagen åkte vi till Oskarshamn för att tända ljus på mormor och morfars grav. Trodde vi. Givetvis gick det inte att komma fram till stenen i all snö och vi fick ge upp.


Där borta står min fina mamma Mia. Efter kyrkogården åkte vi, tillsammans med Jakob och Ture, till min pappa och hans Margareta och fikade. En mycket trevlig dag.

Inga kommentarer: