måndag 20 december 2010

Dagens uppdatering

Vi har det bra här i Småland. Timmernabben är sig likt men vi har galet mycket snö. I dag har vi varit ute lite grann. Mamma tog Ture på en promenad medan Jakob skottade taket och Edgar och jag körde snöslungan. Jag fick prova lite i alla fall.

I går var Tures kusin Ella och hennes föräldrar här. Så mysigt. Ella är så söt och alldeles tokig i Ture och det är härligt att se. Bild på dom två tillsammans kommer senare eftersom jag glömt kamerasladden hemma.

I dag har även min moster varit här på en fika och så kom grannen/väninnan Ingun in med fina presenter till Ture.

I morgon åker vi in till Oskarshamn för att träffa min pappa och hans Margareta. Och så ska vi hämta Tures julklapp hos min bror Joakim och givetvis åka till Calle och Britas grav för att tända ett ljus. Det hade varit Calles födelsedag sen på onsdag.

Vad mer. Jo, Ture har börjat skratta allt mer. Det är underbart. När vi kommer hem till kamerasladden ska jag lägga upp ett klipp på det.


Så här ser vi ut just precis nu.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Tack för det jättefina julkortet som kom idag! Snart ses vi!
Kram J&P&S

Anonym sa...

Vi tackar också för kortet på sötaste tomtenissen!

Här blev det dåligt med julkort skickade i år så ni får en julhälsning så här digitalt i stället.

Kramar från S, P & A.