måndag 14 februari 2011

Dagens söndag

I går var det min tur att vara jättesjuk. J var frisk och T ganska frisk och sist ut i förkylningstävlingen var jag. Vi gav oss ändå i väg till Himmelriket för att fira Stina som fyllde fyrtio år fredags. I dag åker dom till Aruba, härliga varma Aruba. Himmelriket förresten, det ligger på Ingarö här i Stockholm. Har ni hört något vackrare? Det är precis lika fint som det låter. I går var alla hennes tjejkompisar med familjer där och det var så kul att träffa alla som man tidigare bara här hört namnet på. Nu har dom ansikten också. Ture kämpade på trots snor och lite hängighet, men jag har sagt det förut, han är en liten kämpe. På kvällen var det i alla fall jag som kinesade in mig under filten i soffan och tittade på tv och vilade. I dag mår jag ungefär likadant, men humöret är på topp och T sover förmiddag och snart ska vi äta Olles goda sallad som vi fick med oss från kalaset i går. Vilken bra dag det här blir hörrni. Och alla hjärtans dag är det ju också kom jag på. Jag ska pussa Ture extra mycket i dag. Och Jakob.

Inga kommentarer: