fredag 3 juni 2011

Dagens succé

Jag är fortfarande förkyld och hes, konstigt det där. I dag var jag dock tvungen att ta mig ut lite igen för lappsjukan knackade på dörren. Perfekt dag för att plocka fram cykeln och montera på Tures sadel. Jag hade glömt bort vad fin och bra min cykel är. Förra året var jag ju höggravid och gick på kryckor så röda faran har bara använts en enda säsong. Ture tyckte det var helfestligt att åka där bak. Han tjittlade mig på rumpan och varje gång jag vände mig om så log han stort.

Här står vi utanför Jakobs kontor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pillis, jag hoppas att du har en hjälm på ditt egna huvud också, inte bara på Tures.

Pi sa...

Nä det har jag inte. Dumt av mig. Dumt dumt dumt.

Anonym sa...

Ja jättedumt - ut å handla hjälm bums! =)

Kram, Nita