måndag 21 november 2011

Dagens skratt

Ture och jag lekte på hans rum nu i kväll och jag måste vara riktigt trött för jag fick ett extremt skrattanfall. Ni vet så där som man fick ibland i skolan när man var liten och bästa kompisen satt och gjorde grimaser eller något liknande. Ture skrattade med i början men efter ett tag förstod han inte riktigt vad som var så roligt och han blev lite stissig. Efter kanske sju långa skrattminuter så började han peta på mig med diverse saker där jag låg på hans golv och skrattade. Han försökte bland annat med en bok och med en leksaksgolfbag i plast men det fick mig så klart att skratta mer. Till slut tröttnade han och satt sig på mitt ansikte.

1 kommentar:

Linn sa...

Haha, vad roligt med ett sånt skrattanfall. Det får man alldeles för sällan! ;-D
Vad skojigt att Ture tröttnade och satte sig på sitt ansikte, vilken syn! :-D