måndag 20 augusti 2012

Dagens kost

Jag har börjat med lchf. Alltså nästan inga kolhydrater och extra mycket fett. En omdiskuterad diet, eller livsstil om man så vill. Jag har läst på mycket och börjar förstå hur det fungerar, det är inte magi. Jag går ner i vikt så det verkar funka även på mig, det är coolt. Det häftigaste av allt är att jag efter bara två dagar helt blev av med mitt sötsug. Jag som annars brukar äta galet mycket godis och annat skräp har inte ens druckit min älskade Pepsi Max på två veckor. Jag är heller inte hungrig speciellt ofta vilket är ganska nytt för mig, alltså inget mer småätande och blodsocker som åker upp och ner. I morgon har det gått två veckor, då ska jag väga mig och avslöja hur det går, rent viktmässigt alltså.


(Det är faktiskt inte så svårt när man kan äta så här gott)

Tacogratäng.

Snickerskakor.

2 kommentarer:

Stina sa...

Vad duktig du är! Heja på!

Stina sa...

Vad duktig du är! Heja på!