torsdag 9 augusti 2012

Dagens prat

Jag kom hem från jobbet i kväll och farmor och farfar var fullt uppe i bus med Ture. Han var så glad och rolig, det skrattades en hel del. Det är så mycket som händer med Ture och han är så himla härlig. Intensiv men kul. Han säger "hej mamma Pi" och "bye bye" när han ska sova, han säger "lite till" när han vill fortsätta en stund till med det han gör eller när han vill fortsätta vara vaken. "Litte till", jag dör så gulligt. Han förstår skämt helt plötsligt, säger att han är ett lejon och säger grrrrahh när jag säger att han är en liten apa, (min monkey boy). I kväll när han skulle sova pekade han på sig själv och sa mamma Pi och sen på mig och sa Turre, sen skrattade han länge åt det. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Så underbart gulligt, nu räknar jag dagarna tills vi syns.