måndag 12 januari 2009

Dagens spelning

I går kväll stod (satt snarare) engelsmannen Mike Sanchez återigen på Akkurats scen. Han har varit i Stockholm ett par dagar för att fortsätta inspelningen av den nya plattan med bandet The Beat From Palookaville. Vi blev en ganska stort gäng vänner och bekanta som tog oss dit för att knuffas runt bland övrig publik. Det var verkligen packat. Men mycket lyckat. Personligen tyckte jag att setet med bara Palookaville var bäst, även om jag sett dom en massa gånger. Och sedan hade vi tur för Knock out Greger bjöd på flera sköna toner, också med Palookaville som band. (typ samma band som förr var Gregers egna och hette Blue Weather)

Mike var sig lik. Hysterisk men charmant.



Greger har vaknat till liv igen. Hurra! =)



Mackan, Ubbe, Tobbe och Jakob Jiven i Palooka.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillade han Råskinnet bättre dock..
Hörde jag "parmiddag"??

:D

Pi sa...

Haha, ni är roliga. Parmiddag vore trevligt. Och så ska vi ju gå på Stampen snart. Storm, ge mig länk till din blogg. Nita, jag har saknat dig.

Anonym sa...

Å vad dumt att man missade. Tala gärna om när det är bra spelningar nästa gång.

Och grattis i efterskott också.

Anonym sa...

Haha, ja en parmiddag kommer att bli knasigt tror jag =) Stampen låter toppen! Klicka på "Storm" så kommer du till bloggen. Pi, jag har saknat dig med! Kram, tills vi ses snart igen =)

Anonym sa...

till Anonym:
gå på mosebacke den tjugonde januari!
Tony Clifton Live at Mosebacke 20/1!
deras myspace:
http://www.myspace.com/tonyclifton11
sjukt bra!