söndag 11 januari 2009

Dagens väska

Många män undrar vad kvinnor har i sina väskor. Jag har precis köpt en ny väska, den är fantastisk. Man skulle kunna fråga vad jag INTE har i den istället.

Så här ser den ut.



Det här hade jag i den när jag kom hem i dag:



Skitig jobbtröja
Tre blockljus inhandlade på jobbet på väg hem
Plånbok
2 böcker, en bra, en tramsig
C-projektet, snart klart
Lypsyl
Spegel
Överfallslarm
iPod
Tuggummi
Sminkväska med innehåll
Pass
Penna
Plåster
Halsband
Mössa
Mynt
Handkräm
Ansiktskräm
DVD-film, Efter bröllop, kom med nån tidning
Våtservetter
Tamponger

4 kommentarer:

Unknown sa...

Precis vad jag har i fickorna..
(förutom blockljusen då..)

Anonym sa...

Men hallå!? Det ska ju vara Pi-piller, Pipparspray & Pillephone ju =) Tack för i söndags, det var supertrevligt. Kram!

Pi sa...

Lejon. Du är en stor man. Med stora byxor. Med stora fickor. Men nåt överfallslarm tror jag inte du behöver =)

Pi sa...

Anita. Och så borde jag ha boken "Berättelsen om Pi" i väskan istället. Eller nåt av Fritiof Nilsson Pi-raten.
=)