onsdag 6 januari 2010

Dagens oplugg och tv

Jag borde plugga så klart men eftersom min almanacka skvallrar om röd dag så låter jag bli. I morgon är det allvar igen, då är det tillbaka till skolan med allt vad det innebär. Ser fram emot att träffa Sofia. Ser fram emot att få tillbaka den förra tentan. I kväll ska jag äntligen ställa den nya wake up klockan som jag fick av mina föräldrar i julklapp. Det ska bli kul att se hur det känns att vakna i morgon bitti. Jag berättar mer senare.


Istället för att plugga så har jag sett två avsnitt av den underbara brittiska tv-serien Gavin & Stacey på svt-play och så snabbspolat mig igen ett avsnitt av celebrity Big Brother UK. Eftersom det är en stor grej i England var jag tvungen att se vad fusset handlade om. Svenske Basshunter frotterar sig med Heidi Freiss, Stephen Baldwin, Sisqo osv. Gör inte samma misstag som jag. Gå inte in här och kolla!

Inga kommentarer: