tisdag 12 januari 2010

Dagens Pillis

Dagens Pillis är en hälsning mest för att säga att jag lever. En trogen bloggläsare undrade vart jag tagit vägen och jag var egentligen inte så långt borta utan bara lite upptagen med annat. Jag pluggar till tentan och känner att jag inte kommer att få ihop det. I går när jag vaknade hade något hänt med min rygg så jag gör inte så många knop alls just nu. Istället för att sitta på kungliga biblioteket och maratonplugga så sitter jag nu med filtar om mig och värmefilten bakom mig vid köksbordet och försöker bena ut vilka kapitel i böckerna som är ett absolut måste. Emellanåt måste jag lägga mig ner lite för att vila ryggen. Hade jag inte vetat bättre så hade jag gissat på ryggskott.

Det positiva med allt detta är att jag under några hundradelars sekunder då och då funderat på om jag verkligen behöver operera ryggen. Det har ju varit liiite bättre sedan jag hade svininfluensan i november och jag har som sagt varit lite tveksam långt där inne. Nu är jag inte tveksam längre.

Inga kommentarer: