söndag 20 juni 2010

Dagens eftermiddag och fina vänner

Dagen närmar sig sitt slut och jag orkar knappt formulera en tanke i skallen, än mindre skriva ett inlägg. Men det blir en liten snabbis i alla fall... man får bita ihop för sina läsares skull helt enkelt.

Eftermiddagen spenderades i Anna och Mats trädgård i Kärrtorp. Förutom dom var Erica där och hon hade fixat en megagod matpaj och sen även en fantastisk jordgubb- och rabarberpaj till efterrätt. Anita kom och det var extra trevligt för nu har vi helt plötsligt en massa gemensamt igen. Mer om det senare. Och så var givetvis mamma och Jako med. Mats lämnade oss så småningom för en repvecka i Norge och vi gav så småningom upp och åkte hem för att slappa framför tv:n. Jag har inte så mycket energi nu för tiden. Magen är i vägen och jag mår egentligen bäst när jag ligger ner. Ibland tänker jag på alla de som jobbar och flänger runt ända in i det sista - de måste vara superkvinnor.

Tack alla ni fina för en härlig eftermiddag i solen. Ni är bäst.

Inga kommentarer: