onsdag 3 december 2008

Dagens kram


Här sitter jag på Skärholmens bibliotek och tänker att livet inte är det värsta som kan hända. Känner ni igen känslan? Ni vet när något lättat, när man har fått positiva (inte från dr) besked, eller man kanske har fått tummen ur och gjort något bra, eller man kanske har kramat en ensam och lite ledsen dam på bussen. Så känner jag just nu.

Praktikplatssöket kändes tungt att komma igång med eftersom jag ville att det skulle bli perfekt. I dag tycks saker och ting ljusna och livet känns genast mycket roligare. Kom så får du också en kram, jag har fler!

1 kommentar:

Unknown sa...

Kram tillbaks.
Grattis till en positiv dag med erbjudanden..
Såg en liten spaniel i dag som bar på en gren som ungefär dubbelt så lång som hunden. Då tänkte jag på dig och log.