söndag 28 december 2008

Dagens Äntligen!

Ok, nu mår jag bra igen. Äntligen. Men det tog sin tid, en vecka ungefär. I går kunde jag äta och njuta av mat igen och då var det lämpligt att åka till Olle och Birgitta på middag. Olles mat är världens bästa. Just i går var det extra speciellt eftersom jag fick träffa Stinas Pelle och hans lilla Alexandra. Fantastiska människor. Mycket lyckat.

I bilen på väg hem satt jag, Stina och snart fyraåriga Alexandra i baksätet. På franska sa hon till sin pappa att han borde veta att flickor i baksätet på en bil innebär fläckar.
Vi vet inte vad hon menade, men säkert har vi fått oss en viktig lärdom.
Vi får fundera vidare på det där.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Tänk om vi också hade fått vara med på middagen...

Anonym sa...

Ja det hade ju varit mysigt förstås, men det kanske blir en ny chans i februari? Mötet med Björknäs verkar ha satt enbart positiva spår. Pillis har blivit "Bus-Pillis", Jakob är han som var så bra på piano, Olle nämner vi varje frukost eftersom Olles hembakta bröd är mycket populärt och mamma Birgitta ligger på plus eftersom hon plockade fram ett paket, i vilket det låg en isbjörn som blivit mycket populär.
/S

Pi sa...

Johanna, ni var saknade. Hoppas att vi ses snart. Annars måste jag väl ta en tur till Italien rent av =)
Kram