lördag 9 juni 2012

Dagens föreställning


I går fick Ture en överraskning när jag dök upp på dagis på förmiddagen och sen hängde med dem och kollade på clownen Manne. Jag visade lite klipp och bilder på Manne på morgonen så han var ganska taggad. Det ser inte ut så på bilden men det här var innan det började så har var inte riktigt säker på vad som skulle hända. Ni skulle ha sett honom sen, alldeles lycklig och sprittig. –Manne, Manne! ropade han rakt ut säkert hundra gånger under föreställningen. 

I dag spelar J nånstans uppe i Sverige och jag har jobbat, så loppan är hos farmor och farfar. Där har det säkert busats hela dagen så nu sover han säkert. Jag kom hem och satte mig i soffan, för trött för att sätta igång TV:n men med lite energi över för att äta lite gott och läsa bloggar, twitter och tidningar. Men oj vad tråkigt allt är när inte Ture är här, hur klarar sig andra människor utan Ture. Det här måste jag fundera på. 

Inga kommentarer: