söndag 16 november 2008

Dagens undran

Som ni kanske har märkt så har jag en liten radiospelarmackapärthingy här på Dagens Pillis. Jag tycker om den. Jag undrar vad ni tycker, ni läsare. För ni ser väl inte er själva som lyssnare främst? Eller finns det rent av någon som tittar in hit ibland för att lyssna på lite bra musik?

Jag undrar om ni gillar valet av låtar, om jag borde byta låtar oftare, om jag borde ha mer hårdrock eller kanske juldängor med Charlotte Perelli. Jag undrar om nån helst vill att jag tar bort spelaren. Jag undrar en massa.

Och mest av allt åker jag till Irland i morgon. Så här ser det ut där.





Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett fantastiskt hörn må jag säga...

Anonym sa...

Nä fy inga juldängor med Perelli för min del tack, gillar det du bjuder på såväl i musik- som textväg. Låter som ni har en skön semester - hälsa!

Kram från parisiskan ;-)