lördag 21 januari 2012

Dagens födelsedagar

I morgon skulle min älskade lilla mormor Brita ha fyllt 90 år. Jag vet inte om det är för att jag själv precis har fyllt år eller för att det nyligen har varit jul och nyår - men jag har tänkt på henne väldigt mycket den senaste månaden. Jag tänker på hur sorgligt det är att hon inte är hos oss längre, att Ture aldrig får lära känna henne och att det aldrig kommer att finnas en bild på oss alla tillsammans. Fina lilla Brita.


Men morgondagen är inte bara tung och jobbig. Det är även då vi firar att Ture blir ett och ett halvt år. Hurra för det lilla loppan, världens härligaste lilla storpojke!

Och så skickar vi så klart en grattiskram till lillkusin Emil som blir ett halvt år i morgon. Grattis Emil!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det. Den lille halvåringen sover sig i form för att orka fira dagen lång. Tänk att det redan gått 6 månader! Det känns både som länge sedan och nyss på samma gång. Men ett mysigt halvår har det varit! :-)

Kramar från oss och hälsningar till kusin Ture!
Stina & co

Anonym sa...

Storkusinen firar 10 år och 297 dagar och skickar jättemånga grattiskramar till halvårsbarnen!!

Anonym sa...

Grattis till Ture ! Mormor o bonusmorfar.

Anonym sa...

Vilken tur för oss att vi bor bra precis mitt emellan våra två yngsta, gulliga barnbarnspojkar, så vi lätt kan träffas.

Stora grattiskramar till Ture i Bredäng och Emil på Ingarö
från farmor/mormor och farfar/morfar!

En extra kram till storkusin Samuel i Italien - hoppas du är frisk igen!