måndag 9 januari 2012

Dagens morgondag


Jag fyller jättemycket år i morgon. Fast egentligen är det ingen stor sak. Jag blev firad förra vecka, jag har redan fått min världsfina iPhone i present av Jakob, jag ska åka till Dublin med tjejerna och fira i helgen och mer än så kan man inte önska av en födelsedag. Fast trevligt ska vi så klart ha, hela lilla familjen ska ut på skoj. Av allt jag kan välja att göra just i morgon så blir det Junibacken, så klart för Tures skull. Vi har aldrig varit där så det blir extra kul. Jag berättar mer när vi varit där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
önskar Charlotta

Anonym sa...

Lilla Pi,inte är det sådär jääätte- många år.. :)du fyller!!Här kommer massor av varma hälsningar o kramar till dej på din dag! Stort GRATTIS o ha det så bra i helgen, önskar lenahojöran i Blekinge!