torsdag 13 augusti 2009

Dagens Bosse

Ni vet den där nya reklamen från Tipsextra? Den funkar verkligen för jag kan knappt bärga mig till det blir lördag. Jag har inte sett på Tipsextra sedan jag var liten. Då var det veckans höjdpunkt. Hela fotbollstokiga familjen Berntsson samlades för att titta på engelsk fotboll med tipskupongerna i högsta hugg.

Det bästa med reklamen är att Bosse Hansson skymtar förbi. Jag menar, hur underbar är inte Bosse Hansson?



Bra på fotboll men ändå bäst på skridskorapportering. Kommer ni ihåg den här?
"Thomas Gustafsson faller! Thomas Gustafsson faller! ... Nej! Förlåt mig, han skymdes bara av en snödriva!"

Jag vet inte vad jag ville ha sagt med det här, mer än att Bosse gjorde mig glad.

2 kommentarer:

Björn Olsson sa...

Hej
Hälsning från Mönsterås, jag hittade dig via Mönsteråsbloggen.
vi sågs som hastigast i våras/somras.
Kommer nu att följa din blogg.

Din vän i staten
Björn Olsson

Pi sa...

Hej Björn!
Kul att se dig här. =)

Hoppas att allt är bra i Mönsterås.

//
Pi