söndag 16 augusti 2009

Dagens lördagskväll

Stampen, det är stället att vara på en lördagskväll. I alla fall om The Beat from Palookaville spelar. Min gamla barndomskamrat Johan var i stan över helgen och han är inte den som är den när Palooka står på scen, så off we went. Så här såg det ut.

Jag och Johan. Vi tycker båda att Palooka svänger hejdlöst och hade således en höjdarkväll.
(Vi är mycket gladare i verkligheten)


Jakob spelade på den stoooora saxofonen.


Tommy var i toppform och framkallade en massa skratt och "sjungmedisar".


Fina Susanne kommer alltid när det är något bra på gång.


Hon hade med sig vännen IngaLill (Lili) som rockade hårt framför scenen.


Här är några av dom som var där.


Halva bandet ungefär. Anders, Tobbe och Jakob. Bakom honom gömmer sig Freppe.


När Jakob vill bjuda på nåt extra plockar han fram melodikan.


Sist ut är min trogna bloggläsare Camilla. Hon är även min granne och sångaren Tommys girl. (Tack Camilla för alla söta ord om bloggen)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha tack för att du tog en mörkbild på mig! det var nog bra!
tack också för en trevlig kväll! jag ska säga till när det blir Eritriansk student eller annan fest så du kan komma med!
kram camilla