lördag 1 augusti 2009

Dagens städning

Det tog en timme att rensa i min hotmailinkorg. Kaoset var bedövande. Varje gång jag av någon anledning behövde mig in där kändes det som om jag skulle drunkna. Nu kastade jag ca 1750 olästa mail. Rakt upp och ner bara så där. Hotmailadressen slutade jag att använda för många år sedan, men när man har uppgett den till så många i cirka 14 år så är det inte konstigt att det fortfarande dimper ner mail där. Det är även den adressen jag uppger till mindre seriösa medlemssidor eller newsletters. Bland de kastade olästa mailen fanns: 844 mail från Facebook, newsletters från Wall street journal, Foo Fighters, Stureplan, och Ben Harper. Där fanns också "Vi saknar dig-mail" från Lunarstorm *kjam* och kvitton på att jag har köpt musik från iTunes. Av någon anledning får jag även kopior från Paypal när Jakob har köpt grejer på nätet, de kastade jag också. Och så alla dessa mail som jag ibland skickar till mig själv som backup om något skulle hända med min dator. Huga. Från och med nu ska jag gå in oftare och rensa. Påminn mig!

Inga kommentarer: