måndag 24 augusti 2009

Dagens svammel och söndag

Äsch, det förra inlägget blev ju lite konstigt. Jag kan ju ha handlat på kortet sedan dess, eller hur? Fast jag tror inte att jag har det när allt kommer kring. Fast att jag inte har gjort av med fem spänn på en vecka betyder inte att jag har haft tråkigt. Det var den härliga 40-årsfesten i fredags, arbetet med Jakos hemsida och så spelningen på Akkurat i går bland annat. Och så har jag jobbat hela helgen också. Fast det kostar ju inget så klart.

Har jag berättat om spelningen i går? The Beat from Palookaville lirade igen. Det var tredje kvällen i rad som de kompade engelsmannen Mike Sanchez. Lördagens spelning recenserades för övrigt av min nästannamne, PO Tidholm, i dagens DN. Mycket bra recension vilket är extra trevligt eftersom de just precis i denna sekund håller på att spela in Mikes nya platta.

Här kommer lite söndagsbilder:

Tobbe och Jakob tutade i lurarna som vanligt. Jakob var så stilig att jag blev knäsvag.


Den här bilden kan se lite konstig ut för er som inte var där. Det där är Tommys födelsedagsmegafon och den kommer vi troligtvis att få se mer av. Blam blam blam.


Erika, vi kallar henne Mats Erika eftersom vi har fler, och min Anna. Vi har flera såna också. Underbar bild.


Söndagar på Akkurat betyder en massa sköna människor. Som Mats och Ken. Det här är ju den dagen som alla musiker är lediga och ute på stan. Ja, förutom de som faktiskt spelar på Akkurat så klart.

Hejdå

Inga kommentarer: