tisdag 15 september 2009

Dagens dag

Oj, det var nära att jag missade att skriva att inlägg i dag. Men jag hann som ni ser. Jag har inte så mycket att rapportera just nu dock. Jag tänker sova nu, eller i alla fall göra ett försök. Tidigare i dag var jag på ett seminarium, fick tillbaka förra veckans PM och är nöjd med att det föll i god jord. Efter skolan stannade jag på stan, shoppade lite, mötte upp Sefors och käkade stans kanske godaste ceasarsallad på det där ganska nya stället mitt emot Åhléns city. Jag var för övrigt där i går också, då med Lill-Anna och Sandy.

Kvällen har gått åt till lite pyssel. Vi, alltså Jakob och jag, håller på att bestämma vart vår oktoberresa ska leda hän. Paris, Berlin, London, buden är många. Egentligen spelar det ingen roll vart vi åker känner jag, bara vi kommer i väg. I morgon har vi säkert bestämt oss.

Och så fick jag ett fantastiskt trevligt mail från en före detta lärare som bara hade en massa snälla saker att säga. Jag blev alldeles varm och jag känner mig mycket tacksam. Hurra för det.

Kram och god natt ni sköna människor där ute.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godnatt du fina!

Stina sa...

Klart ni ska åka till Paris!