tisdag 8 september 2009

Dagens dosor

På uppdrag av Napra-Lars letar jag efter ett par skor som ska ersätta mina älskade Converse. Min blogg handlar sällan om dosor nu för tiden, men ni som har varit med länge vet att jag är tokig i sneakers. De senaste åren har jag dock lugnat ner mig något och köper inte längre skor så fort jag ser ett par som får mitt hjärta att slå dubbelslag. Vilket är extra vettigt när jag ändå helst använder ett par nergångna smutsvita Converse. Nu vill i alla fall naprapaten att jag införskaffar ett par mycket bra och mjuka och dämpade jogging eller walkingskor. Problemet är att alla är så jävla fula, helst när man jämför med mina gamla Converse.

Nåja, de här ligger ganska bra till. De har två "bollar" under sulan, en under hälen och en lite längre fram, allt för perfekt komfort och ryggavlastning. Men jag ska tänka på saken, för speciellt snygga är de ju inte.


2 kommentarer:

Camilla sa...

haha förstår precis! skulle köp ett par "snygga walkingskor" till Tommy i present... det gick inte så det fick bli de minst fula.... men han blev glad..

Anonym sa...

Kanske dom där skorna ändå är bra för din rygg. Du måste nog prova trots att du tycker att skon inte är så snygga.
Kramar från Timmernabben