fredag 18 september 2009

Dagens fest

I dag var det dags för IKEAs årliga kräftskiva. Vilket spektakel, vilket drag. IKEA är inte de som ställer till med en dålig fest, det är aldrig någon halvmesyr där inte. Först var det välkomstdrink nere i entréhallen och precis innan det var dags att ta oss upp till den festdukade restaurangen passade ledningsgruppen på att sjunga en invigningssång som var mycket underhållande. Självdistans, I like. Så här såg det ut:


Där står cheferna i rulltrappan och håller hov.


Det där är jag. Jag hade mycket kul och ta mig fan om jag inte åt 2 två TVÅ kräftor.


Wallmans salonger var på turné och fick taket att lyfta. Underhållande och proffsigt.


Adrian var där och fin


Som vanligt fanns det en proffsfotograf i lokalen som dokumenterade hela balunsen.


Vi fick två drinkbiljetter var och mina blev det så klart huggsexa om.


Nina och Maria var på topp.


Några dansade på borden redan klockan elva. Då vet man att det är en lyckad fest.

Inga kommentarer: